BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, September 11, 2011

Setiap Pertemuan Ada Perpisahannya

Okayy , post hari ini kurang menggembirakan , ehh no no . tak gembira langsung , sedih adalaa , u know why ? kedua orang kakak saya telah pun kembali ke dunia universiti kembalii , setelah 4 bulan bersama di rumah . tau tak ? dalam masaa 4 bulan niii , * masaa yang cukup lama * banyaklah benda yg berlaku cm selalu jerr timbul pergaduhan di antara saya dan kakakkakak saya , ok pergaduhan itu yg pastinya berpunca dari saya   I admit sometimes I really naughty ;')  dann maaf bebanyak wahai kakak kakak ku syg atas kenakalan ku sepanjang bersamasama korang . okey bukan pergaduhan sajaa , perdamaian juga adaa means happy together , okey gaduh pun gaduh tapi takkanlah nk 24 jam jer gaduh . erm , banyaklah jugakk masaa yg sy luangkan bersamaa kakakkakak tersayang dalam tempoh 4 bulan nii . contohnya  , lepak bersamaa , bergambar bersamaaa , tengok bola bersamaaa and the otherlaa . malas nk sembang banyak banyak , mata guaa sudah bengkak nii . kahhkahhkahh :") .. and nothing to say now , para pembaca , tengoklah gambar ini ;)




okey ,start dari kiri kay , kakak saya , mama saya , ayah saya , kakak saya
katt bawahh tuhh start dari kiri , saya :') dan dua orang adik saya 


dan insaninsan yg dibulatkan dalam gambar ini adalah dua orang kakak saya yg akan kembali ke dunia universiti :)
" There are no good-byes, where ever you are, you’ll always be in our heart :') " #Quoted
okeyy , belajar rajin2 yer wahai kakakkakak sekalian . okbye :)






0 Komen Anda?: