BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 7, 2011

will you ? :(

Title tuu nmpk agak sedihh kangg ? memang saya sedih , tpi sy nii lelaki kangg takkanlahh sedih pun nk menangis sakan -.-' actually perasaan yg sy ni bermusim , kadang2 sy happy , sedih , moody and semuanya bercampur aduk :( , now perasaan sy satu jer .. KECEWA , sy kcewa sbb DIA laa :] , seorang gadis yg pernah bertahkta di hati saya ni :(  , actually walaupun kitorang dah break , sy masih sayangkan dia sbenarnya :(  , and lepass sy breakk , sy cuba mencari pengganti dia tpi err err hanya dia yg sy sygkan :'D dann bukan mudah nk melupakan dia , banyak kenangan bersama , everythings we share together :') and the truth , dia dah lupakan saya .. dan sekarang banyak lelaki mengejar dia , ofcourse laa , dia kan cantikk baikk and yg pasti dia mungkin dah tak pandang saya , siapalah saya kangg , serba tak kena atas diri saya nii dann sekarang dia tunggu org lainn :) , nk bt cmner dah kannn takkan lahh sy nk halang dia , so terpaksalah sy melupakan awk , dan kali ni sy seriuss tahap ape dahh
sy doakan supaya awk sentiasa bahagia di samping org2 tersayang dann yg penting , teruskan mengejar (jejaka pujaan) awk tuu , sy tak nak halangg or doing something wrongg dann sy pula perlu teruskan hidup saya spt biasa , to capital [ ? ]  , thankss for everythingg we share dann KAULAH WANITA TERHEBAT YG PERNAH SINGGAH DI HATIKU  , bye







#P/S : hahahahhahahah . sorry guys , i think  ni first post sy tuliss ttg cinta , iyekk :P , tkperlah sy just nk share bukan nk cite benda bukan bukan and the last thanks for readingg , million thank for you all !


Love ,
Norman Hakim :)

0 Komen Anda?: